Moja lista blogów

środa, 5 września 2018

Kim jestem

Nazywam się Paweł, od wielu lat jestem fanem książek. Czy jestem książkoholikiem? Trudno powiedzieć, nigdy się za takiego nie uważałem. Jednak od pewnego czasu czytam coraz więcej, gdy skończę jakąś książkę, to już tego samego dnia zaczynam kolejną. W związku z tym zacząłem się nad tym zastanawiać, sprawdzać co dokładnie oznacza pojęcie "książkoholik". Wyszło na to, że na 10 znaków mówiących o tym, czy jestem książkoholikiem, posiadam trzy. Więc chyba coś w tym jest. Dlatego zdecydowałem się tak nazwać ten blog, chociaż w dalszym ciągu nie uważam, abym był uzależniony od czytania książek.

Od młodzieńczych lat byłem szczególnie związany z książkami fantasy. Moje ulubione powieści z tego gatunku to "Wiedźmin" Andrzeja Sapkowskiego i "Pieśń Lodu i Ognia" George R.R. Martina.


Zawiedziony jednak obecnym poziomem książek tego gatunku zwróciłem oczy na inne półki w księgarniach, oznaczone napisem "sensacja/kryminał/thriller".


"Sherlock Holmes", "Za zamkniętymi drzwiami", "Na skraju załamania", "Tylko jedno kłamstwo". Po przeczytaniu tych dzieł dotarło do mnie, że przez tyle lat przygody z książkami jeszcze nigdy nie przeczytałem niczego wspaniałego. Książki, które przez cały czas trzymają w napięciu i nie pozwalają czytelnikowi oderwać się od nich, były dla mnie nowym doświadczeniem. Od tamtej pory stały się moim ulubionym gatunkiem i już nigdy później nie sięgnąłem po nic z fantasy.


Od czasu gdy zacząłem czytać thrillery i kryminały minęły 3 lata. Nic się nie zmieniło, poza nową półką, którą musiałem dokupić, bo na poprzedniej brakowało już miejsca. Nadal czytam thrillery, także polskich autorów (tak, my też mamy znakomitych pisarzy), a w przyszłości chciałbym napisać własną książkę.

Obecnie będę pisał na tym blogu recenzje książek i moje odczucia po ich przeczytaniu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz